søndag den 28. oktober 2012

Undskyld...

Som i jo nok har set, har jeg desværre ikke været aktiv på bloggen over en længere periode, hvilket jeg vil til at lave om på!

Jeg vil fortælle om lidt forskelligt nu, om min uge.

Min uge har været rigtig skøn og spændende..
Jeg har startet ugen mildt ud men kom så i skolepraktik helt oppe i århus, hvor jeg boede ved min storesøster og hendes kæreste, det var super hyggeligt! Vi var ude at gå ture i skovene, så film, snakkede sammen og sådan, det var super dejligt at få noget alene tid med hende!
Skolen var superfed! Den hedder Via og er en del af Århus Universitet. Den ligger bare en gade som hedder Mejlgade, der ligger tæt på midtbyen.
Derinde snakkede vi allesammen engelsk sammen, da halvdelen af eleverne var fra udlandet og ikke talte dansk. Der var to uddannelser man kunne tage på skolen VCM (Value Chain Management - Den var jeg på) og så var der GBE (Global Business Engineering). Den jeg var på var super spændende, vi havde nogle fag som Marketing, Technical Drawing og Methodology. Det var alt sammen rigtig spændende, og jeg har valgt at det er den skole jeg skal gå på, efter sommerferien næste år!
Man kommer også ud at rejse på uddannelsen og der har jeg valgt at jeg enten vil et halv år til Kina, eller til New York, det ville være super spændende at se andre kulturer, være i et samfund som er ekstremt anderledes i forhold til vores osv.
Der er selvfølgelig mange ting der kører gennem mit hoved når man gør den slags. Man kommer ikke til at se ens venner så tit f.eks. da jeg kommer fra Tønder og Århus ligger ca. 250 km væk.

Igår fejrede så min fars fødselsdag, han bliver 56 (gamle mand hehe). Ej han er en mand i sin bedste alder og han er en fantastisk far, kan sku snakke med ham om alt! :)

Her var en opdatering for min uge. Imorgen kommer der et nyt oplæg, håber i vil følge det, vi ses kære læsere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar